Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Tiskové zprávy
NWT Svět
Aktuality
Nabídka

Call centrum

Kontaktní osoba

Barbora Holcová


Call centrum EMEA s vybranou péčí a maximální kvalitou. Vzniklo v roce 2006 a nabízí své zkušenosti v oblasti telemarketingu.

Spokojenost a prosperita klienta je pro nás záruka dobře odvedené práce! Naší prioritou je kvalitní hovor s jasným výsledkem!

  • aktivní telemarketing
    • většina velkých firem používá aktivní telemarketing jako běžnou součást své marketingové strategie
    • nejběžnější využití aktivního telemarketingu je
      • Young and kind female customer cervice representative at an IT company.sjednávání schůzek pro obchodní zástupce
      • vyhledávání nových obchodních příležitostí
      • prodej zboží a služeb
      • welcome calls
      • follow-up hovory
      • retenční hovory
      • vymáhání pohledávek
      • dotazníkové akce a průzkum trhu
      • aktualizace databází
      • mystery calls
  • pasivní telemarketing
    • recepční a dispečerské služby
    • zákaznické, objednávkové, soutěžní linky
    • technická podpora

Využít můžete informační, servisní a prodejní síly call centra a služby založené na přímé prezentaci. Pokud máte kvalitní produkt a chcete, aby se o něm lidé dověděli, vyberte si cílovou skupinu Vašich potenciálních zákazníků. My Vám pomůžeme s vytvořením kvalitní databáze. Umíme komunikovat se zákazníkem tak, aby porozuměl výhodám, které mu Vaše produkty přináší. Výhodou telemarketingové komunikace je možnost zvládání konkrétních námitek konkrétních zákazníků.

Využijte outsourcing provozu zákaznických linek. Vyškolení operátoři budou Vašim klientům k dispozici non-stop.

Více informací na emea.cz